Sl Punya Kuasa Forex


Di sini saya nak share sikit tentang kuasa forex ni. Korang mesti pernah dengar kan benda ni kalau x korang xkan busca dalam google punya. ele Ele. Ok saya nak beritahu korang yang saya sendiri sedang menggunakan Kuasa Forex ni selama 1 tahun dan alhamdulillah desempenho comercial saya semakin baik. Walaupun xlah dapat ribu2 macam en nasir sbb dia senangla sebab ada margem tok yg boleh digunakan. Dia pun mmg dah mahir dalam membaca gráfico dan guna trading system dia. Saya ni masih byk lagi kena perbaiki InsyaAllah. Teknik yg ditunjukkan adalah amat simple dan sesuai digunakan oleh para newbie yg malas nak guna macam2 indicador. Tapi x bermakna kita xkan guna indicador lain terus sebab mmg kena jugak mercado tengok keadaan. Ni akan membantu kita untuk lihat ke mana arah tendência. Seperti kata pepatah yg pasti semua comerciantes pernah dengar, comércio com a tendência. A tendência é sua amiga, etc. Walaupun saya masih baru lagi dalam dunia forex ni tapi saya berani kata yg bahasa yg digunakan por En Nasir ni memang mudah untuk difahami. Mesmo kalau kita mmg dah berjinak2 nak trade tapi masih xfaham ou masih dapat loss n xtau apa yg patut dibuat, kita akan faham juga khirnya dengan treinamento dahulu menggunakan akaun demo. Ni sebab untuk faham betul2 apa yg diajar dalam buku ni. Tapi x la banyak sangat yg di interligaçao sebab dia hanya interligado indicador de menggunakan tu. Kita kena jugak tau sikit2 análise técnica macam mana nak tengok maksud candelabro n juga preço memória. Kita juga kena tau sikit2 macamana nak guna fibonacci retracement dalam trading kita. Dalam ebook kuasa forex ni pun ada menerangkan serba sedikit masa2 yg amat sesuai untuk trade par2 tertentu. Bila saya baca buku ni baru baru saya faham kenapa ada masa tertentu untuk comércio sesuatu par tu info ini sangat2 ​​membantu bagi yg x sabar2 nak buat trade tu. Haha. Saya ni pon jenis yang gatal tangan nak comércio kadang2. Sebab x berdisiplin. Tapi InsyaAllah lepas ni saya akan cuba jugak disiplinkan diri untuk comércio waktu2 yang berkenaan. Kuasa Forex Trading Journal Neste fórum, vou publicar meu próprio jornal comercial usando indicadores Kuasa Forex. A minha negociação será diariamente e usará o período de tempo TRIPLE: gráfico de 30 minutos para identificar o gráfico de Tendência de 5 minutos para filtrar e sinal de whipsawsfalse e gráfico de 1 minuto como minha entrada, parar a perda e sair. A moeda que irei negociar inclui todos os principais pares, pares de moedas de commodities e grandes cruzamentos (EURCHFEURGBPEURJPY). O fuso horário que utilizarei será o amplificador Brunei de Singapura (GMT8). Estarei atualizando no mercado atual. Olá. Quanto tempo você usa o kuasaforex. Resultado TQ

Comments

Popular Posts